Trötter dag

Så skönt med fredag! Tycker ni inte?
Har en del saker att skriva i helgen till skolan men annars så ska jag bara ta det lugnt och vara i stallet och vila upp mig. Imorgon blir det även tjej kväll med dom bästa:)

Zalle fick vila idag, var helt slut så det var ingen idé att försöka hitta på något. Mådde illa och hade ont i huvudet så jag mockade och fixade och så fick zalle gå lös och beta på stallplanen. Blev lite mys och sen fick han gå in och så hämtade vi dem andra små hästarna.
Bjöd på lite morötter och äpplen, det uppskattades :)

Nu ska jag ta det alldeles jättelugnt och pyssla lite, ta fram den kreativa ådran i mig (Om den finns?)

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

När ska du svara på frågorna?? (frågestunden)

2010-09-11 @ 13:09:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0