tråkigt men måste

Hej hallå!

Ledsen att det inte har blivit så mycket uppdterat den senaste tiden, men har inte hunnit. Senaste inlägget var ju dessutom riktigt kasst (men jag var så arg på mig själv för att jag var på så dåligt humör och försökte mig på att träna med zalle i alla fall vilket jag vet att jag INTE ska göra, men av någon anledningen så gjorde jag det i alla fall och det gick självklart inte bra alls. Blev så arg på mig själv för att zalle vsar tvungen att stå ut med mig då...Men men man lär sig ju alltid något av sina misstag)

Allt går i alla fall bra i skolan och zalle mår toppen! Hösten är här nu, vilket jag tycker är underbat! Det är nog inte många som håller med mig om det men jag älskar hösten! Hade kanske inte gjort det lika mycket om jag inte hade haft zalle, för då hade den nog varit alldeles för lång och mörk men nu är den underbar!
Så fina färger och härlig luft. Dessutom så älskar zalle hösten och vi kan vara ute i skogen i timmar. Det bästa är att ta matsäck med ut och stanna i någon gläntan och fika, med zalle betandes runt omkring.

Planerna för idag ser ut så här:
1. Städa rummet (Tråkigt men måste)
2. Skria en uppsats på idrotten (tråkigt men måste)
3. Mejla ett par personer.
4. Åka till stallet och fixa med min nalle + ut och fota :D
5. Insläpp!

Så ser min dag ut!

Nu ska jag inte dra mig längre utan sätta igång och börja städa..blä!


puss! <3 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0