Liberty

Blev liberty med zalle pojken idag, gick sååå bra!
Tog han löst hela vägen från volten och han sket i gräset och följde med mig. För oss är det verkligen enormt och ett sådant framsteg. I början när jag fick zalle så var det så illa att jag inte ens kunde ta han på en prommenad någonstans där det fanns gräs i närheten för då drog han direkt. Och med drog så menar jag verkligen drog, han gick dit han ville och om det så var rakt på mig så gjorde han det. Jag hängde som en vante efter och hur mycket jag än försökte fick jag inte upp hans huvud.
Och att han nu faktiskt börjar välja mig framför gräset, det är speachless.
Vi har en lång lång väg kvar att gå, men vi har börjat vandra.

haha, jag vet väl ingen annan häst som pussas som zalle gör! Precis som en hund slickar han mig i ansiktet! Lilla knäppis ponny!

Kommentarer
Postat av: Hanna

neeeee guug vad söt han är<33333

2010-09-19 @ 19:30:12
URL: http://skojmedhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0