Myspys och gräs

Vart tar veckorna vägen? Insåg just att jag har gått 2 månader i gymnasiet, hur gick det till? Och oscar är arton och i Juni så står han i studentmössa och med avgångsbetyg i handen, redo att kasta sig ut i "verkliga livet". Hjälp säger jag bara, det gäller verkligen att ta vara på tiden för den går fort!

men hur som helst, nu ska jag inte sitta här och filosofera utan berätta om min dag! Så otroligt skönt att det är fredag, har varit väldigt tufft i skolan den här veckan och det kommer vara ännu tuffare nästa. Har en stor examination på fredag, matte prov, svenska redovisning, engelska uppsatsskrivning och lite annat kul...
Tur man har stallet och zalle, annars skulle jag inte överleva kan jag säga!

Det är en sån befrielse att få komma ut till stallet, att få dra på sig ett par fula byxor, gummistövlar och slänga upp håret i en slarvig tofs. Att inte behöva bry sig om hur man ser ut och bara njuta av naturen, hästarna och lugnet. Det är livet det!

Zalle och jag tog det lugnt och myste, gick även en liten prommenad och jobbade lite på "sluta äta gräs" kommandot. Alltså att zalle slutar att äta när jag knäppar med fingrarna, gick väldigt bra.
Han är fin min lilla plutt!

Imorgon blir det plugg och plugg, och så stallet såklart!

Ha en trevlig fredags kväll!


haha, söte! Står och kikar in hos tequila, finns det någon mat där tro?

Kommentarer
Postat av: vi i Lingonskogen

Hej,

Tycker inte du också att Bill är lite knapsu?



Hur blev det med frågestuden btw? :)

2010-11-07 @ 17:54:10
URL: http://viilingonskogen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0