Jag börjar om!

Har väldigt mycket tankar och så som jag känner att jag måste få ur mig och dela med mig av ibland, därför känner jag att det är dags att börja blogga lite igen.
Ska "renovera" bloggen lite och gör om, förnya. Sen kommer det komma upp ett inlägg lite då och då, förmdoligen ganska "ojämnt", alltså det kan komma ganska många under en period och sen inte några alls under en tid osv. Hur ofta jag publicerar kommer styras av hur mycket jag har i skolan och i livet i stort.

Har ni synpunkter eller önskemål på vad ni vill att jag ska ta upp så får ni väldigt gärna komma med dessa, dock vill jag inte lova att skriva om någonting eftersom jag vet hur det brukar bli när jag lovar något...
Men som sagt, kom gärna med önskemål!
Och om ni har synpunkter på texter eller annat, let me know!

Nu hoppas jag på att jag kan försöka hålla igång lite och lägga upp lite intressanta och förmoligen lärorika inlägg, blandat med en massa strunt och fina bilder förståss ;)

Tack och adjö för idag!




Kommentarer
Postat av: Hanna

åh, vad kul att du är tillbaka! tycker din blogg är så mysig :) håller på att renovera min också, överväger om jag kanske skulle börja blogga igen lite smått. Åtminstone ge en halvtidsuppdatering runt jul!

2010-11-24 @ 16:37:41
URL: http://flickanochtuppen.blogspot.com
Postat av: Anonym

Det skulle vara roligt om du svarade på frågorna i frågestunden ;)

2010-11-25 @ 19:56:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0