Glad första advent!

Tänk, bara fyra veckor kvar till jul hur härligt är inte det?
Jag vet inte hur det är med er men jag älskar julen, och allt som hör den till! Och vädret som är nu, snö och kallt det är också underbart enligt mig. Zalle är även han inte ledsen för vädret, det är verkligen hans rätta element och all hans päls kommer väl till pass nu ;) Igår sa en i stallet, som är equiterapeut, att han har jättefin päls och att han ser väldigt välmående ut och i fredags var veterinären ute för att ge vaccin och även hon påpekade vad fin han var och att hans päls verkligen tyder på att han mår bra, utvändigt och invändigt! Så det känns väldigt bra :-) Söt är han också för den delen!

Är förästen hemma från kursen nu och det gick kanon bra, ska berätta mer om det imorgon för nu ska jag slänga mig i sängen. Är inte riktigt frisk (hostar och har mig) så jag är rätt utmattad.
Imorgon är det skola igen, kommer nog inte bli så mycket uppdatering den här veckan för jag har både spanska och matte prov och även en del andra saker...suck.
Men någon liten uppdatering kan ni nog räkna med i alla fall, ska se till att ta med kameran och fota min lilla zalle boll!

Ha en underbar första advent och kom ihåg att äta mycket pepparkakor så ni blir extra snälla!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0