Lördag

Var ute i stallet vid sex imorse och gav små ponnysarna frukost, tänk så glada dem blir för att få lite mat :)
zalle verkade pigg och han gnäggade högt när jag sa godmorgon! Sötnos!
Åkte hem sen och la mig och sov en stund till och vaknade igen vid halv elva tiden. Pluggade lite partikelfysik (man hör nästan på namnet hur roligt det är...) Har prov på tisdag. Men det är i alla fall det sista provet/inlämningen som ska betygsättas på flera månader! Det känns väldigt skönt!
Nu ska jag sätta på mig stallkläder så ska mamma och jag åka ut till dem små hästarna :)
ska försöka fota lite och lägga upp ikväll om jag hinner.
ha en trevlig dag!

Hittade lite gamla bilder på min lilla zalle, visst är han söt!


<3

Lilla tjockisen! (fast det är ju bara päls..)

Det bästa som finns, att borra in näsan i zalles päls och dra in hans underbara doft!

puss!

Min fina zalle!


Kommentarer
Postat av: Madde

va gulligt!<3

Vilka himlans fina bilder<33

2010-05-30 @ 11:39:49
Postat av: lucke

Tjenare, allt bra med mig? :)

2010-05-30 @ 12:10:09
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0