Good bye Sweden!

Sitter i skolan och väntar på att pappa ska komma och hämta mig och skjutsa ut mig till min lilla diamant :) Kommer inte hinna skriva något mer idag eftersom när jag kommer hem från stallet så är det bara att packa klart det sista och sedan hoppa i säng, bilen går ju till Arlanda klockan fyra i natt så det gäller att komma i säng i tid så att man är någorlunda utvilad..
Ska bli så otroligt roligt, dock kommer jag att sakna min ponny otroligt mycket! :´( Men mamma har lovat att ta väl hand om honom så jag får väl lita på henne. Men det är på ett sätt bra att vara ifrån varandra ibland, för då får man verkligen längta och så uppskattar man verkligen att vara med varandra sen. Men lite sorligt är det alltid.
Nej nu tror jag att pappa har kommit och står och väntar på mig, men ni får ha det så otroligt bra här hemma i Sverige!
När jag kommer hem igen så lovar jag massor av härliga bilder!

Nu återstår bara en sak att säga...

Spanien here we come!! :D


<3

Kommentarer
Postat av: Manda

Gud vilken fin bild :D <3 Är det Zalle? :)

2010-05-10 @ 16:28:20
URL: http://www.mandapandaz.blogg.se.
Postat av: Madde

ha det så kul!!! :D

åå vilken gullig bild på Zalle. :) <3

kram

2010-05-10 @ 17:39:31
Postat av: Linnea

Fin blogg !! Besök gärna min och lämna ewn kommentar om du vill ;))

2010-05-12 @ 08:16:26
URL: http://baraalinneas.blogg.se/
Postat av: Hanna

sv: Jag köpte dem helt nya av en kille som tagit hem dem direkt från Parellis hemsida. Han är medlem i Savvy club så han får dem betydligt billigare, vilket en annan tjänar en hel del på :)

2010-05-17 @ 20:43:07
URL: http://flickanochtuppen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0