dagen

Kom precis hem från stallet och ska hoppa in i duschen och göra mig iordning, ska bort ikväll.
Slänger upp ett par bilder och ett videoklipp från idag. Zalle var väldigt pigg och glad men han går fortfarande inte okej, jag funderar verkligen starkt på att hugga av dem där hovarna snart...dom ställer ju till så mycket problem.


Liten smitare! :P Zalle gick upp i kallhallen och hittade sitt dröm paradis, hö förrådet!

Finaste pojken! (Har back on track på ryggen för att hålla igång cirkulation och minska stelheten över korset)
Man skulle verkligen kunna äta upp honom, ser ut som en liten karamell!

Haha, söta söta! (Kan förästen tillägga att Räkan kom och mötte mig vid grinden när jag ropade på honom idag! Blev nästan lite chockad, har bara hållt på med honom i två dagar! Men det var väldigt roligt, blev jätteglad!)

Kommentarer
Postat av: Åsa

Snart är han "back on track" Zalle , bara ännu lite mera tålamod. Vilken tur att han har dig!

Bra att du har en till du kan leka lite med =)



Kram Åsa

2010-05-29 @ 22:10:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0