:D :D :D :D :D

åååå va jag är lycklig just nu!!! Zalle var verkligen hur pigg och glad som helst idag, nästan ingen puls plus svala hovar! Han var visserligen öm när han gick men det såg också betydligt bättre ut!
Usch jag blir så orolig varje gång det blir något med honom, det är verkligen det värsta som finns.
Men det går verkligen åt rätt håll och jag hoppas att dem tycker det även på strömsholm imorgon!


Så här mysigt kan man ha när man pluggar :)

Fick låna Carinas fina häst, Tequila, ut på en tur i skogen idag. Carina red också med men på Eagle (som hon är "barnvakt" åt) Det var väldigt roligt, tror vi var ute lite drygt en timme.

Och så ett litet bonus klipp på Zalle bara för att han är bäst! :)

Kommentarer
Postat av: Åsa

Åh vad skönt ska hålla tre fingar =))

2010-05-31 @ 12:19:55
Postat av: ellen

bilden på dig och zalle var jättefin ♥

2010-06-01 @ 20:09:45
Postat av: Fia

Gud vad härlig att han e bättre!

Mysigt att sitta och plugga sådär det vill jag me!<33

Så tråkigt att inte jag kan följa med på fredag har värkligen länktat(dumma klassfest!)



Kramar

2010-06-01 @ 20:24:15
URL: http://zinzana.blogg.se/
Postat av: Fia

Hej igen

Är det ok om jag skriver om din blogg på min blogg?:):P

2010-06-01 @ 20:41:08
URL: http://zinzana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0