6 Maj 2010

Hej hallå!

Är dödstrött så jag orkar inte skriva någon lång fantastiskt text om dagen utan istället får ni lite bilder..Hoppas det går bra :) Och jag är ledsen att det har varit otroligt segt på uppdateringsfronten men jag har varit extremt trött och haft massor att göra så jag har inte hunnit.
Allt är dock bra och om ett par dagar åker jag och klassen till Spanien en vecka! Ska bli väldigt najs :)
Sen är det inte heller långt kvar tills jag och zalle ska iväg uppåt i landet på kurs! Längtar massor, ska bli så roligt!
Nej nu kommer lite bilder!


Min nakna ponny.. (och ja, jag ska fixa till och jämna till benen.)

Zalle och Bellan har ett eget halm land i hagen :)

mockat hagen har jag gjort!

Betat lite har vi gjort också, mycket trevlig tyckte min lilla häst!

Solen lyste!

Besök i fika rummet :P

Sötaste ponnyrumpan! :)

Kommentarer
Postat av: Madde

Hihi mysiga bilder! =)

Härligt! :D

Va kul! Vart ska ni om man får fråga?

:) Är det till eran tänare?

Kram Madde

2010-05-07 @ 11:00:58
Postat av: Mikaela

vilken söt häst :D är det din?

2010-05-08 @ 18:55:30
URL: http://mymica.blogg.se/iheartgreen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0