Vår i luften!

Hej hopp!

Är det bara jag eller känner ni också att det är lite vår i luften? 

Åkte ut till stalet idag vid ett, eftersom det var så underbart väder med strålande sol så bestämde pappa och jag oss för att gå på en foto prommenad. En del fina bilder blev det, dock inte jättemånga eftersom vi inte gick alls långt. Jag har nämligen världens jävla träningsvärk i benen så jag knappt kan gå..
Men ett par fina bilder blev det i alla fall!

Zalle fick vila idag, lekte lite med han i hagen men annars så tog vi det bara lungt. Jag satt i hagen och läste, mysigt mysigt! :)

Imorgon blir det nog prommenad eller volten om mina ben kan ta och skärpa sig lite och sluta göra så förbaskat ont!

Nu ska jag dricka lite te och titta på melodifestivalen med familjen. Ska ni titta och vilka hoppas ni går vidare?

Ett urval av bilderna från idag:








Kommentarer
Postat av: cecilia

brukar du läsa min blogg?

2010-03-07 @ 19:31:15
URL: http://avlillien.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Å vilka fina bilder på Engla!



Tack så jättemycket Emma, detsamma!

Du är så snäll :D

Kram<3



2010-03-08 @ 11:04:13
URL: http://litendesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0