Jag hinner inte!!

Usch och fy, det är så mycket att göra just nu så jag hinner helt enkelt inte med att blogga så mycket..
Det är tråkigt men samtidigt så måste andra, viktigare saker gå före. Men förhoppningsvis så kanske det lugnar ner sig lite snart så att jag får mera tid till att skriva.

Jag mår bra i alla fall och Zalle, ja Zalle han är helt sjukt pigg och glad. Vilken energi han har!! Han vill bara busa och busa och vill hellre gå frammåt än stå still (!!!) Vilket ju är väldigt olikt honom! Men det är väldigt väldigt härligt i alla fall! :D Min lilla krut ponny!

Hoppas ni mår bra också, imorgon kanske det blir ett roligare inlägg då jag hoppas kunna ta med kameran och fota lite!

Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0