Inte världens bästa dag

Ibland har man sina mindre bra dagar där allt inte precis går på topp, jag hade en sån dag idag.
Kände mig trött och lite oinspirerad när jag kom till stallet, vilke Zalle förståss kände och utnyttjade till max ;)
Han ville inte alls samarbeta idag och tyckte att allt var intressantare än den där människan som försökte få kontakt, alltså jag..
Jag som inte var på topp orkade inte och hade ingen inspiration för att försöka få lite motivation och vilja från Zalles sida. När man känner att man inte är på humör så ska man aldrig försöka sig på att göra direkt någonting med sin häst, det blir bara fel. Händer det något, man kanske stöter på ett problem eller motstånd från hästen sida så gäller det att ha ork och motivation för att kunna lösa det, och är man på dåligt humör så funkar det helt enkelt inte.

Inte världens bästa dag helt enkelt, men man lär sig alltid något och så får man ta nya tag imorgon istället!

Trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Å jag tycker om din header :)

kram

<3

2010-03-11 @ 21:27:37
URL: http://litendesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0