Härlig dag!

Hej hopp!

Härlig dag idag, bortsett från det trista vädret som är nu.. Men när man tänker på att våren närmar sig så gör det inte så mycket ;)
Skolan var bra, vi spelade volleyboll på gympan vilket var jätteskoj! Hade även en redovisning i bilden om en konstnär, det gick också bra.

Stallet var också wonderful. Zalle var underbar, väldigt frågande och uppmärksam och jättebusig :P
Tog ner han medans jag mockade och lät han gå lös på stallplanet och i stallet och utforska lite. När jag var klar lekte vi lite löst, kollade mest av flytta rumpan, framdelen och backa för fingret, gick jättebra.
Pysslade lite med han och tränade lite uppsittning i stallgången. Zalle är lite smått störd över när jag står på en pall och klappar han på den sida som inte är närmast mig (dåligt förklarat?) How interesting, undrar varför det är så? Vad det än beror på så tränade jag lite på att få han att slappna av och inte börja backa. I början var det lite spänt men han slappnade av bra mot slutet! Avslutade när det gick som bäst och tog ut han och hoppade upp och red en liten sväng och sen in i boxen :P

Härlig dag!


busis! :)

Kommentarer
Postat av: Bettina

Låter jätte härligt! :)

2010-03-19 @ 21:04:41
Postat av: Manda

har en ganska sen fråga till dig :) hur gamla var du och Zalle när ni "fick" varandra? <3

2010-03-20 @ 18:52:35
URL: http://mandapandaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0