Första uteritten!

Åååå jag är så glad! Har varit en helt underbar dag i stallet idag med strålande väder och underbar häst!
Och jag har ridit, på riktigt!!! Egentligen hade jag inte tänkt gjort något speciellt med Zalle idag men när jag tog ner han på stallplanen så fick jag bara sån lust att hoppa upp, vilket jag också gjorde så red vi iväg tillsammans med Amanda och Zorro. Och det var så underbart! Zalle var så snäll och så duktigt, inte nog med att det var första riktiga lilla ridturen på vääldigt länge, det var också första gången vi red ut löst i endast halsring! Det var så underbart, kändes verkligen som att vi var ett. Zalle lyssnade otroligt bra och trots att det spritter av vår känslor i benen på honom så saktade han snällt av när jag bad honom.
Är så glad och stolt över min ponny som är bäst i världen! Det var en sån frihetskänsla!
Zalle är såå duktig, han är bäst min ponny!
:D





Kommentarer
Postat av: Madde

åååh va kul Emma!!! <3:D

jätte mysiga och fina bilder<3

2010-03-13 @ 19:24:42
Postat av: hedda

åhh va härligt!! jag blir lycklig när jag läser sånt!

grattis, eller nått. :P <33

pussa zalle

kram

2010-03-13 @ 19:50:58
URL: http://heddaprimo.blogg.se/
Postat av: Manda

Guu vilken härlig bild (nummer 2) <3

2010-03-14 @ 09:49:27
URL: http://mandapandaz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nej men gud vad kul o mysigt de ser ut :D

Kram!<33

2010-03-27 @ 22:28:44
Postat av: Veronica

Oj de tidigare kommentaren va från mig! Förlåt



<33

2010-03-27 @ 22:29:14
URL: http://sweetheartyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0