Flickanochtuppen.blogspot.com

Halloj!

Tänkte tipsa om en jättebra blogg, den heter flickanochtuppen.blogspot.com. Jag tycker att det är en jätteintressant blogg och Hanna, som driver den, skriver mycket om sina tankar kring hästar och hästhållning och det är väldigt roligt att läsa. Fina bilder är det också! Tycker att alla hästintresserade borde ta och göra ett besök!

Så här beskriver Hanna själv sin blogg:

Jag är en hästmänniska som inte är rädd för att prova nya idéer och vars hästhållning till stor del är NH-inspirerad. På min blogg får du följa mitt arbete med mina egna och andras hästar, se inspirerande videoklipp, få träningstips och information om hästmänniskor och olika metoder världen över, samt läsa om mycket annat som rör hästvärlden!




Kommentarer
Postat av: Veronica♥

Jag tycker du o den där tjejen hanterar hästarna riktigt bra :D Ni liksom tar de som de kommer! O tar de lugnt me hästarna :D♥♥

Kram♥

2010-03-04 @ 09:55:23
URL: http://sweetheartyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0