Åker snart till zalle..

Hej hopp!

Vilkt fint väder jag vakande upp till idag! Strålande sol, ett par minus grader och gnistrande snö!
Perfekt vinterväder och perfekt foto väder!
Synd bara att jag inte har någon som kan fota zalle och mig tillsammans, måste se till att skaffa en fotograf så att ni kan få se lite bilder på när zalle och jag leker tillsammans!

Tänkte tipsa er om det senaste numret av hästfocus. Är en lång artikel om Jean-Francois Pignon där han berättar om hans syn på hästar och träning av dem. Mycket bra artikel och mycket tänkvärda saker. Jean har många bra synpunkter och har en enorm känsla med hästar, så för er som är intresserade av att bygga upp en naturlig relation med era hästar så borde ni läsa den! En del tänkvärda saker som sagt!

Nej nu måste jag gå och klä på mig och fixa lunch som jag ska ta med ut till stallet.
Ha en underbar dag!


Bilden blev spegelvänd..men men! Om ni inte hinner köpa tidningen i affären
så finns den att beställa på hastfocus.se!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Pignon är fruktansvärt duktig... en liten del av hans hästkänsla skulle räcka för att man själv skulle komma långt i sitt eget arbete^^

2010-03-03 @ 14:22:32
URL: http://flickanochtuppen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0