Virr pannor i skogen

Blev lite orolig när jag kom ut till käraste ponnyn idag. Han stod längst upp i skogen för sig själv och när jag ropade på honom så tog det ganska långt tid innan han kom. Gick sakta och snubblade ett par gånger. Frös till is och fick lite smått panik. Som tur var så visade det sig att det inte var någon fara, piggnade på sig snabbt och rörde sig sen helt utan problem.
Var nere på volten (ganska länge tror jag, men vi hade så roligt så tiden gick utan att jag märkte det) Blev en hel del porqupine och det gick kalas bra. Lite bus, circling, Zon 5 fix och annant smått och gott. När vi var klara så gick vi en klätter runda i skogen. Upp och ner ner och upp, bra för zalles lilla rumpa och rygg, min också för den delen ;)
Imorgon blir det nog lång prommenad med mamma, pappa och Engla (Ja och så jag och Zalle förståss) tar nog med lunch och har picknick ute i skogen, mysigt värre!

Får ta och ladda in lite nya bilder också, är lite dåliga på det känner jag (Lite lat kanske?)

Trevlig kväll :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0