Mot stallet

Hej hopp

Just hemkommen från en shoppingtur i Forum tillsammans med Fs och Betti. Försökte hitta något att ha på mig till skolavslutningen på fredag och jag lyckades faktiskt. Men det tog lite tid, tror vi finkammade hela forum och i princip alla affärer, bara för att man ska ha något så finns det ingenting och det som man hittar och verkligen vill ha är förståss slut i rätt storlek... Men till slut hittade jag i alla fall en söt ljusblå liten klänning.

Nu är det stallet som gäller och min plan är att leka lite liberty med Zalle nalle i gräshagen. Det är alltid en extra stor utmaning att vara på en plats där det finns ett strå gräs i närheten eftersom Zalles uppmärksamhet tenderar att dras från mig och till marken istället... Men det är lite det som är roligt också, att komma på sätt att försöka få han mer intresserad av mig än gräset.
Ska försöka ta lite bilder på ponnysarna idag, ni har ju fortfarande inte fått se lilla vips!

Ciao så länge!

Kommentarer
Postat av: Bettina

jag stack ju lite plötsligt så jag tog lu inte med mig din klänning men ta med den till skolan så ska jag laga den :) Hoppas du hade det bra med de små filurerna.

2010-06-06 @ 20:38:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0