måndag

Visst är jag otroligt duktig på det här med rubriker? Så kreativ verkligen...

Jätte super härlig dag i stallet idag, min lilla plupp var helt underbar! Vi har en lång väg kvar att gå tillsammans men det är ändå otroligt hur långt vi har kommit. Tittar man på hur det såg ut för tre år sedan, ja det vill vi inte ens tänka på. För varje dag som går så lär Zalle mig något. Jag trodde inte det var möjligt att kunna tycka om honom mer men jag älskar honom mer och mer för varje dag. Jag trodde inte heller det var möjligt att kunna lära sig så mycket om livet i stort utav en liten ponny, men så är det. Zalle lär mig att bli en bättre människa, han har lärt/lär mig hur viktigt det är att tro på sig själv och vara säker i det man gör, att vara närvarande, att våga sätta gränser mot andra och att visa respekt.
Han har så mycket att ge och han öppnar sig mer och mer, börjar komma ut ur sitt skal. Jag är så nyfiken och spänd på vad mer han har att lära mig, för jag vet att det är mycket!
Jag älskar honom verkligen och han är min bästa vän!


<3

Kommentarer
Postat av: heeeddaaa

Tihi jaa :D hästen verkade ju inte heller bry sig ^^ haha.

Ja det mååste vi! Hoppas allt e bra med dig <3

puss &kram <3

2010-06-07 @ 20:59:56
URL: http://heddaprimo.blogg.se/
Postat av: Lina Brandt

vad gulligt! Han är otroligt söt din lilla ponny! Du får komma upp någon dag så får vi leka loss med våra små gossar ;D

2010-06-08 @ 15:46:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0