Glad midsommar!

Glad midsommar allihopa, hoppas ni har haft en mysig dag.
Själv har jag det super här på öland, vi har varit uppe vid slottsruinen och tittat på dans kring midsommar stången, varit en sväng i borgholm, tagit det lugnt, solat, badat och just avslutat en god middag.
Vi har det så bra här, älskar öland och min släkt! Vi är ett udda gäng men alla är fantastiska!
Känns dock som att jag dras lite hemmåt, och ni förstår nog till vad ;)
Pappa har dock rapporterat att allt är bra, Zalle har dock busat rejält med pappa och passar på att leva ut rejält eftersom han vet att pappa inte kan så mycket... Igår hade pappa hållt på i en halvtimme för att få tag på honom, vanligtvis brukar han komma och möta mig vid grinden när jag ropar...Pappa var lite smått upprörd ;P

Nej nu är det dags för lite efterrätt, ölandska jordgubbar med glass samt ostbricka. Mums!

Ha en fortsatt underbar dag!

Glad midsommar!


Haha, har inget med midsommar att göra men tyckte att bilden var lite gullig.
Tror det är ungefär tre år sedan, Zalle ville vara med och luncha! :)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hehe, Fergus, ridponnyn jag hade förut är precis tvärtom. När min moster och mina kusiner ska hämta honom i hagen kan de få jaga honom i flera timmar, men när min mosters nya kille är där kommer han direkt! Antagligen för att han vet att han är lite rädd för hästar och inte planerar att rida honom :P

2010-06-26 @ 17:11:14
URL: http://flickanochtuppen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0