Det var för mycket bromsar

Lovade ju lite bilder igår, men det blev inget av det. Mamma hade med kameran och jag och Zalle började leka lite smått men vi hann inte göra mycket förns det blev olidligt, det var så mycket knott, bromsar och myggor! Vi blev nästan uppätna. Så vi gav upp och tog en prommenad i skogen istället.

Hann med att ge mamma och Vips en liten lektion innan vi blev attackerade och det gick väldigt bra! Vi tog det väldigt lugnt och det gick i huvud sak ut på att få mamma lite mer medveten om vad hon säger med sin kropp. Hon tyckte det var svårt och kände sig lite klumpig, och det är inte helt lätt i början. Men hon kämpade på bra och i slutet kunde hon leda vips avslappnat och få honom att gå utanför hennes zon. Han hade mycket bättre attityd i slutet. Roligt roligt!

Idag var det strömsholm med zallenalle som gällde. En liten check och fixning av hovisarna. Allt såg jättebra ut och både vet och hovslagare var riktigt nöjda! :D :D

Imorgon är det jobb igen (har varit ledig idag och i går) sen är det bio med tjejerna, Eclipse premiär! woho!


Eclipse! :)

Världens finaste ponihest!

Kommentarer
Postat av: Emma

Skrev ett inlägg på min blogg om min ridkarriär innan jag fick Dust & Excon. Började då kolla igenom gamla bilder, hittade en bild på dig och mig när vi red två på Marabou. Minnen! La upp den på bilden på bloggen, hoppas det var okej. Du kan ju kolla om du vill! Saknar dej :)



Förresten, är lite nyfiken, vad har du valt för linje på gymnasie? Sitter själv och kollar lite och börjar känna mig lite stressad. Har ingen aning ;p

2010-06-30 @ 19:24:35
URL: http://mexicandust.blogg.se/
Postat av: Carro

Söt polle! :D Roligt med Eclipse, även fast att jag inte är ett så stort fan ;) kram!

2010-07-04 @ 22:24:41
URL: http://knarris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0