Träningsvärk?

Åkte ut till stallet med pappa imorse runt nio och gav små ponnysarna frukost. Zalle var pigg och glad, går så himla fint nu! Inte det minsta öm i fossingarna, så skönt!
När vi var klara så åkte vi vidare till gymmet där pappa tränar. Fick vara med och prova träna där idag och det var jätteroligt. Jag har ju problem med ryggen och måste börja göra lite övningar som ska stärka upp den, så det passar ju bra att jag kan göra det tillsammans med pappa :)
Det var hur som helst ganska tufft och nu väntar jag bara på att träningsvärken ska komma...

Hur som helst, när vi kom hem så hoppade jag in i duschen och sen gick jag och slöa på soffan en stund, härligt!
Nu är det dags för lunch och sen ska jag ut till min lilla plupp. :D Har inte riktigt bestämt vad jag ska göra, får se vad han verkar vara på för humör men jag tror att det blir lite liberty. Har tagit det väldigt lugnt dem senaste dagarna, har kännts som att vår kommunikation inte har varit på topp (vilket så klart har berott på mig, varit väldigt trött och okoncentrerad) Så vi har som sagt tagit det väldigt lugnt och hyfsat kravlöst, bara försökt hitta tillbaka.
Har även Räkan idag, det går frammåt med den lilla kisen. Får berätta mer en annan dag!


Räkan och jag igår. Full fart!

Ska precis be honom om att sakta av och "face me" genom att flytta undan baken. Därav mitt kroppsspråk.

vem är det som gömmer sig?

Zalle: vad gör du där borta? Bäst att checka. :P

Vaaaarm säger Engla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0