Sååå underbar kväll!!

Åh vilken kväll vi har haft! Är såå glad!

Blev upphämtad i stallet av mamma och pappa vid halv sex tiden, lastade in Zalle i transporten och åkte tillsammans med Anna Karin och Amanda med deras hästar Zorro och Mulis till en strand och badade med hästarna! :D . Vi mötte även upp Eva, Jessica och deras häst (april?)
Det var så otrligt mysigt och stranden var helt perfekt. Sand botten och långgrunt.
Det var verkligen helt underbart och zalle skötte sig så bra, jag är så stolt över honom. Det var så roligt att se att trots att vi var på ett helt nytt ställe och det var en ny häst plus två han inte har sett på två månader så hade han fullt fokus på mig och var verkligen connected. Det var så underbart!
Helt klart bland det bästa jag gjort!
Fina fina zalle!!











Vi simmar! :D

<3





Här åker jag snålskjuss på min ponny :)

Mamma fick åka lite på mulis

Jessica och april



Amada och zorba!

Kommentarer
Postat av: Madde

ååååh va härligt!

Du och Zalle är så fina tillsamans<3

Man ser att ni hör ihop, man kan nästan tro att ni sitter ihop:P :) <3 (Du å Zalle förstår vad jag mednar ;))

kramar Madde

2010-07-16 @ 12:14:11
Postat av: Hanna

Fina bilder! Det är så härligt att bada med hästar. Varit ner till sjön två gånger i sommar och någon gång till ska man väl hinna med innan man flyttar :) Vi har bara 1 km till stranden så egentligen skulle man kunna bada varje dag.. men då skulle hästarna säkerligen tröttna och då är det inte värt!

2010-07-16 @ 19:29:42
URL: http://flickanochtuppen.blogspot.com
Postat av: Elisabeth

Härliga bilder! Ni verkar ha det bra tillsammans med era hästar.

2010-07-25 @ 10:30:11
URL: http://eharstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0