Liberty

Hade en underbar liberty session med Zalle gullet idag. Allt gick verkligen toppen och jag kände att jag var helt koncentrerad och var helt närvarande, något jag inte varit dem senaste dagarna (tankarna har vandrat iväg åt en massa olika håll och jag har bara haft svårt att fokusera) Men idag gick det som sagt super. Vi var nere på volten och höll på i 2 timmar, men det kändes inte alls så. Kändes som att vi höll på i max en halvtimme. Men det blir sådär när man verkligen är inne i något, man blir helt uppslukad och tiden står stilla. Det är en häftig känsla!
Är väldigt nöjd och nu vet jag även vad jag ska träna vidare på, så det känns jättebra :)

Nu ska jag gå och rensa lite här hemma, håller på att byta rum så det är en hel del att göra. Just nu så kan man knappt ta sig runt i lägenheten för allt står huller om buller och det är grejer överallt...


Älskar den här bilden, det här är verligen Zalles busblick. När han har den då vet man att något lurt är på gång...;)

Kommentarer
Postat av: Manda

Sv; ååh tack emma, va gullig du är :D blir verkligen super glad av din kommentar :D men du, ska du byta rum? Vad spännande :D hur går arbetet, har ni kommit långt på flytten? Kram :)

2010-07-14 @ 22:37:02
URL: http://mandapandaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0