Home sweet home

Nu är jag hemma igen, efter fyra underbara dagar på öland. Har inte haft världens tur med vädret dock, spöregnat och blåst utav bara attan. Men det har inte gjort så mycket, vi har haft det super trevligt och mysigt i alla fall.
Blev en del bilder, inte så många som jag hade hoppats på (hade ingen lust att ta ut kameran när det ösregnade, den gillar inte att bada vet ni) men ett par blev det i alla fall! Lägger upp dem senare.

Var så härligt att träffa lilla ponnyn igen, som jag har saknat honom. Känner mig som en galen hönsmamma, kan knappt vara borta från honom ett par dagar utan att oroa ihjäl mig. Har pratat med pappa varje dag och frågat ut han: Hur mår han? Hur går han? verkar han pigg? Äter han ordentligt? Etc etc...
Imorgon blir det en riktigt hel dag med massor av mys och "ta igen tid". Sen åker vi till strängnäs och gesta gård på torsdag för kurs och skoj! Det ser vi fram emot!

Nu ska jag gå och duscha och packa upp lite, sen ska jag slänga mig i säng. Är helt slut, konstigt eftersom jag bara har suttit still i bilen hela dagen..:S Fick förästen TRE getingstick idag! Usch va äckligt det var, fick panik. Mamma och jag hade stannat i Tindered för att äta lunch och precis när vi sitter och äter där i godan ro så känner jag något bränna till utav bara helvete på mitt ben och sen igen och sen igen! Slängde mig upp och skrek och började kasta med kjolen. Folk måste ha trott att jag var galen... Fick i alla fall bort den äckliga lilla getingen men fick tre rejäla "brännsår" som svullnade upp. Lite läskigt med tanke på att jag är allergisk mot lite allt möjligt och har reagerat stark på getingstick förut. Hur som helst så gick det bra och efter en alvedon och allergi tablett så la sig svullnaden. Slutade lycklig, jag lever och mår bra!

Nu väntar duschen, ciao!

Kommentarer
Postat av: Hedda

Hej emma! allt bra med dij & zalle? längesen nu..

Saknar dig! kram!<3

2010-08-06 @ 23:35:03
URL: http://mesthedda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0