Fotomodell!




Idag fick Zalle nalle agera fotomodell ;) Tog fram en massa gamla grejer som jag inte använder längre, som har legat nerpackat i mååånader. Hittade så mycket onödigt som jag har haft på han, stackars ponny! Tur man vet bättre nu i alla fall.
Här är ett litet urval av bilderna jag tog :)

Haha, syns det att jag gillade rosa en period?



Hackamore

Zalle i western utrustning

yeeehaaaa

Fotomodellen fick en plötslig kli attack

Min första grimma som jag köpte till zalle. Den kommer jag alltid att spara. My best friend! <3

och till sist, så vi trivs som bäst!


Kommentarer
Postat av: Hanna

han såg riktigt tuff ut i westernutrustning! men rosa var nog inte riktigt hans färg... ^^



sv: blogger är väldigt lätt att göra om i layouten. Man behöver inte kunna ett dyft om html-koder! jo jag vet att det är lite grått och tråkigt just nu... ska prova mig fram så blir det snart en förändring i färgerna :) ville iaf ha en ljus sida den här gången, allt var så mörkt förut!

2010-07-14 @ 13:49:59
URL: http://flickanochtuppen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0