Det här ser ju inte så bra ut...

Ledsen att det inte har blivit så mycket bloggande på senaste tiden, men jag har varit helt slut om kvällarna när jag kommer hem samt inte haft så mycket inspiration till att skriva.
Men det blir nog bättre snart, det här är sista veckan jag jobbar (:D) så då kommer jag förhoppningsvis vara lite piggare sen...
Men just nu är det hopplöst.

Det går i alla fall super med Zalle och han mår prima, bättre än någonsin! Går bara frammåt och frammåt, super duper! :D
Vips mår också bra och även där går det frammåt, är inte alls lika grinig längre och idag kom han faktiskt fram och hälsade på mig två gånger i hagen, med ett positivt uttryck! (inte som förut när han kom med öronen slickade och hotade med att tackla en med sitt 200 kg fläsk...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0