Semmeldagen!

Hej hopp!

Sitter här i soffan hemma och har en alldeles underbar eftersmak i munnen, har nämligen precis ätit en semla! Mums fillibabba! Det är ju semmeldagen idag så pappa och jag var och köpte fyra stycken semlor (med vaniljkräm istället för mandelmassa, det är jättegott!) på väg ut till stallet som hela familjen nu har smaskat på.
Mycket gott! :) Hur är det med er då? har ni fått någon semla idag?

Förutom semmelätande så har jag varit i skolan och i stallet:) Gjorde inte så jättemycket med zalle idag, var lite trött så det var ingen idé att hitta på något, då går det bara fel. Så jag pysslade bara, masserade och gosade lite extra. Gjorde jättefina flätor i manen med rosa glitter! :) Han blev riktigt fin, såg ut som att han var på väg på disco :) Fick tyvär inga bilder dock eftersom min kamera hade laddat ur :/
Zalle var hur som helst jättegullig och det var en härlig och avkopplande stund!

Blev ett kort inlägg idag, men jag är trött och måste gå och duscha och göra klart allt för imorgon innan jag kan gå och lägga mig. Kanske bjuder på ett länge och intressantare imorgon..

God natt!


Jag älskar vintern, men när jag ser den här bilden börjar jag drömma om
sommaren...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0