Pulsa i snön!

Hej hopp!

Hann inte med att skriva något igår, kom hem så sent och hade en del läxor så det blev inget bloggande..
Blir inte världens längsta inlägg idag heller, det är lite mycket just nu.
Hur som helst så hade jag en väldigt trevlig stund tillsammans med Zalle i stallet idag! :) Vi var nere på volten och pulsade och lekte i snön! Zalle (som ju inte har världens längsta ben) fick kämpa lite för att ta sig fram, och mig, ja det ska vi inte prata om... Var helt genomsvettig efter bara tio minuter, det var så tungt och jobbigt! En gång ramlade jag till och med för att snön blev så hög!
Så det blev inte speciellt länge som vi höll på, men roligt var det! Zalle har blivit så känslig nu och han har till och med börjat fråga mig saker, alltså istället för att titta bort och ignorera så har han börjat titta upmärksamt på mig och verkligen fråga: vad ska jag göra? Han är mycket mer positiv och motiverad! Super super kul! Älskar min fina ponny!

Blev tyvär inga bilder idag, vi får se om jag kan komma ihåg att ta med kameran imorgon istället.

Nu ska jag gå och duscha och efter det läsa lite om samhälls ekonomi samt i min helt nya bok som jag fick utav mamma idag, wuthering heights (eller svindlande höjder på svenska) Vi har börjat med ett nytt svenska projekt där vi ska jobba om en känd författare, läsa en bok av denna samt hålla en muntlig presentation om boken och författaren. Jag har då valt Emily Bronte och wuthering heights :) Ska bli spännande att läsa den och om Emilys liv!

Nej nu är det slut pladdrat, hoppas ni har haft en fin dag i alla fall!


Gammal, gammal bild på mig och zallesöt! :)


Kommentarer
Postat av: hedda

Neej vad skönt att få beta vad det som låg bakom allt! Du får pussa zalle från mig och haan får krya på sig! :D

kramar

2010-02-23 @ 20:02:53
URL: http://heddaprimo.blogg.se/
Postat av: hedda

Neej vad skönt att få beta vad det som låg bakom allt! Du får pussa zalle från mig och haan får krya på sig! :D

kramar

2010-02-23 @ 20:02:55
URL: http://heddaprimo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0