Nu är jag glad igen!

Hej hallå!

Nu känner jag mig genast mycket bättre, har fått varit ute och pussat lite på zalle! Så mysigt, har verkligen saknat honom de här dagarna när jag varit sjuk, och han verkade ha saknat mig me. Han gnäggade lite extra högt när jag kom runt husknuten till hagen och tillät massor med gos! :) <3 I vanliga fall är zalle inte jättemycket för att bara mysa, han är rätt "privat" och man måste verkligen har förtjänat att få röra honom för att han ska tillåta det. Det värsta han vet är folk som kastar sig på han och börjar klappa utan att han ahr gett tillåtelse till det ;)
Det var hur som helst väldigt mysigt att få träffa honom och andas in hans lukt :)

Nu ska jag se på melodifestivalen tillsammans med familjen och äta ben & Jerrys! Det är såå gott!

Trevlig kväll allihop!





Kommentarer
Postat av: Madde

Naw ni är söta<3

jag tänkte på att han säkert skulle ha saknat dig lite extra nu;) =)<3

Ha det så bra, och fortsätt att krya på dig. kramar från Madde

2010-02-27 @ 19:50:33
Postat av: hedda

Hej!

Nu har jag en foto tävling på min blogg!

gå in och anmäl dig nu! :)

/hedda

2010-02-27 @ 22:35:50
URL: http://heddaprimo.blogg.se/
Postat av: jenny

SV: Tack detsamma :) Är de en shettis du har? ^^

2010-02-27 @ 23:20:07
URL: http://jennylarssonkuskochryttare.blogg.se/
Postat av: E M M A

ååh, så gott! :D jag har en half baked i frysen, muuuums! ^^



Svar: vad kul, tack så jättemycket! :D

kraaam! (:

2010-02-28 @ 12:31:01
URL: http://eexx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0