Jag frös om fingrarna!

Hallå hallå,

Blev inte några snö bilder på snö ponnyn idag, det var såå himla kallt om fingrarna så jag kunde inte ta av mig vantarna för att ta kort, dessutom så snöade det för mycket så jag var rädd att min kamera skulle bli blöt.. Jag får helt enkelt göra ett nytt försök nån annan dag!
Däremot så fick jag lite bilder på zalle inne i stallet när vi stod och pysslade! :)



var är zalle? :P

Mysig dag var det idag i alla fall och jag och zalle hade jätteroligt nere på volten, vi busade och jagade varandra som tokar. Zalle var så pigg och glad, jätteroligt! Dock så var hans energi som bortblåst när jag efter en stund bad honom att lugna ner sig och göra ett par små saker, det var ju inte lika roligt som att springa runt och busa.. Knäppis ponny!

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Madde

ååhh vilken underbar dag ni verkar ha haft!! vad kul och mysigt att springa runt och busa sådär med varandra<3 det är nog nått alla drömmer om att kunna göra med sin häst<3

2010-02-13 @ 20:35:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0