He is outsmarting me!


Min lilla ponny är så smart! Han är till och med lite för smart för mig ibland...

Var nere och lekte lite med han på volten idag, och jag säger bara det, damn he is smart!
Han vet precis vad han ska göra för att slippa undan och få göra det han tycker bäst om. Han gör verkligen så att jag måste använda min hjärna och anstränga mig mentalt till 100%. Ibland är det lite jobbigt, men jag är ändå väldigt glad över att han är så, för han lär mig så otroligt mycket och tvingar mig till att använda min fantasi.
Dessutom får han verkligen mig att inse att man aldrig, hur länge man än håller på, blir fullärd.

Livet är en livslång resa, enjoy the ride!


Min smarta ponny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0