Snabbt tips!

Mitt upp i allt pluggande om utilitarism, marxsism, räta vinkelns ekvation, imperativ ala spanska osv osv så tänkte jag bara ge er ett litet tips om en bra hemsida.

www.nh-norrbotten.se

Det är min kompis Sanna som äger hemsidan, gå in och kika vet ja och glöm inte att anmäla er till jultävlingen där man kan vinna en repgrimma! Det enda man behöver göra är att skicka en bild man har tagit som på något sätt går att anknyta till Naturlig hästhantering/kommunikation.
Jag ska defenetivt vara med och tävla, det borde ni också! :-)

Nej nu ska jag återvända till pluggandets underbara värld... ;-)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej:) eftersom jag dragit igång bloggandet igen ska jag även på nytt försöka få lite gästskrivare till bloggen. Minns att vi prata på det i somras nån gång, ville bara säga att erbjudandet står fast! Om du har något intressant att bidra med är det bara att maila :)

2010-12-10 @ 14:11:40
URL: http://flickanochtuppen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0