Städdag

Halloj,

Förlåt för dåligt uppdatering, men det är lika bra att vänja sig... Har verkligen inte tid nu när skolan har satt igång,slutar ju fyra varje dag och åker direkt till stallet efter det. När jag kommer hem är jag helt slut och hinner iprincip bara äta middag och duscha innan jag stupar i sängen. Så det blir tyvär inte så mycket tid över för datorn, men jag kommer försöka slänga upp ett inlägg så ofta som jag kan!

Dagen har i alla fall spenderats i stallet. Mamma och jag åkte ut tidigt imorse och gav ponnysarna frukost. Vi åt frukost utanför hagen och bara satt och njöt av solen och den vackra ponny utsikten ;) Jättemysigt! Sen var det dags för stallmöte och efter det städning! Alla har vi röjt och städat som galningar hela dagen. Vi började elva och slutade klockan fem! Snacka om att man är trött nu! Men det var mysigt ovh vi fick mycket gjort!
Zalle fick vila idag, orkade helt enkelt inte göra något med honom. Men det verkade han inte dö utav ;)

Nu är det dags för middag och sen ska jag duscha och sova!!


Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0