Ingen data på drygt en vecka...

Har just kommit underfun med att jag nog är lite beroende av min dator. Har nu varit borta i lite drygt en vecka och varit helt dator löst, det var jättejobbigt i början! Det känns som att man missar så mycket och man vill in och kolla vad alla skriver, svara på mejl etc etc. Men det har varit väldigt skönt också och jag har verkligen haft en kanon vecka!

Kursen var fantastiskt rolig och jag och zalle har lärt oss massor. Vi fick även massor av beröm av Maria (tränare och kursledare) Hon var riktigt imponerad över hur mycket jag och zalle har utvecklats tillsammans och hon berömde mig väldigt mycket för vilket jobb jag har gjort med zalle. Roligt :D
Vi har tränat på en massa roliga grejer, får berätta mer om det sen och även lägga upp lite bilder från veckan.

På fredagen (sista dagen) så hade vi en uppvisning, vi fyra som gått kursen och våra hästar. Det var läskigt och jag var jättenervös men det gick bra trots allt. Zalle skötte sig så himla bra och jag hade honom lös och han var så följsam och connected trots att det var fyra andra hästar i ridhuset samtidigt som sprang runt och gjorde en massa olika saker. Jag är verkligen stolt över honom! Pappa fick några bilder, får lägga upp dem sen.

En kanon vecka, mycket skratt och väldigt lärorikt!


Kommentarer
Postat av: Madde

ååh Va roligt! :D

Ser framemot bilderna =D

Kram Madde

2010-08-09 @ 11:11:52
Postat av: Emma

Tycker verkligen om sidan, bilderna blir verkligen jätte fina :D



Allt är bra med oss, hoppas allt är bra med dig och Zalle!



Vad kul det lät med kursen! :)



Kram

2010-08-09 @ 20:28:16
URL: http://mexicandust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0