Första skoldagen!

Phu nu är första skoldagen avslutad, gick helt okej! det var väldigt nervöst (vilket jag tror att alla var för det var vääldigt tyst...) Det verkar i alla fall som att dem i min klass är snälla och min mentor verkar jättesnäll, så det känns bra! Det enda som är ett stort minus är schemat...Slutar fyra varje dag förutom fredagar då jag slutar tre..
Det är för sent tycker jag! Å andra sidan så har vi inga läxor, men det lär ju bli en hel del plugg i alla fall.
Imorgon ska vi träffa 2:orna och 3:orna och typ leka lekar?? För att lära känna varandra, hm ser inte fram emot det, lite pinsammt kanske? Men men, det går säkert bra.

Åkte ut till Zalle vid två tiden. Gosade i massor och tog det lugnt, satt i hagen och läste en stund. Sen tog jag ner zalle till volten och lekte lite. Blev en massa "inte äta gräs" träning på vägen ner dit och väl på volten så började jag att bara försöka få ut honom ur sitt skal, komma åt hans hjärna och få han att börja ställa lite frågor och inte bara gå runt och se död och helt ointresserad ut ;) Vilket han gör om man inte kommer in till hans lilla hjärna.
Gick hur som helst bra, på slutet så fick jag flera varv med trav på cirkeln med ett positivt uttryck och lite energi! Gjorde även ett par vändningar, skickade över lite hinder och tränade sidepass över bommar.
Duktig zalle!

Nu måste jag gå och duscha och göra i ordning allt till imorgon, och sen gå och lägga mig tidigt...Suck då!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vad går du på för gymnasium? :D

2010-08-18 @ 21:18:05
Postat av: Lovisa

Hejsan! :)

Är Vittra en stor skola? :)

Den verkar bra, jag tycker att Nacka är föör stor!

Kram Lovisa :)

2010-08-24 @ 19:50:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0