Det har varit sisådär

Hej hallå

Blev inget inlägg igår då jag inte mådde speciellt bra då heller, var också lite av en skit dag. Orkar inte berätta mer i detalj, utan nu lägger jag det bakom mig och går vidare och hoppas på att det blir bättre :) Känner mig mycket bättre idag i alla fall!

Tog moppen ut till stallet imorse vid halv åtta och gav ponnysarna frulle och släppte ut flinga. Städadeåt kaninerna och gav dem nytt gräs och massablad, mockde i hagen och fyllde på vatten. Eftersom jag har varit väldigt urbalans eller vad man ska säga så fick zalle vila idag. Har varit med om allt för många gånger då jag inte har varit på så bra humör och det har gått ut över zalle genom att jag har blivit arg och irriterad över ingenting. Eftersom det är fruktansvärt orättvist att han ska behöva ta det så ser jag till att aldrig försöka mig på att göra något när jag inte känner mig helt bra. Blev dock gos och en liten bet stund, det uppskattades :)

Nu ska jag slänga mig i duschen och sen fixa iordning mig, ska träffa mamma i stan, kolla runt i lite affärer och klippa mig. Sen bär det av till skansen där jag ska träffa tjejerna och käka middag och kolla på allsång. Ska bli väldigt roligt!

Och uuuuuh imorgon börjar skolan! Är sååå nervös, känner inte en kotte. Känner på mig att jag kommer göra bort mig som vanligt ;)

Ha en bra dag!


(Bild lånad från google)


Kommentarer
Postat av: Manda

Lycka till i skolan, hejar på dig :D kram

2010-08-18 @ 06:44:33
URL: http://mandapandaz.blogg.se/
Postat av: Caroline

Roligt med skansen :)

2010-08-18 @ 18:02:03
URL: http://knarris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0