Trötter...

Hej hopp!

Har tillbringat min lördag med att vara fyra timmar i skolan..Skolan på en lördag tänker ni förmodligen, och ja det var ju inte direkt så att jag var där och pluggade eller så, nej vår klass hade loppis för att tjäna ihop slantar till klasskassan.
Så klockan nio imorse var mamma och jag nere och packade in grejer i matsalen..
Det har varit en väldigt lyckad dag och vi fick ihop nästan 11 tusen! Woho!
Men jag är nu rejält trött efter att ha stått upp i fyra timmar och sprungit runt och packat och bärt grejer och bord..
Därför blev det bara en kortis hos nalle idag. Åkte ut och mockade och gjorde maten. Gosade lite med nalle i hagen, kratsade hovarna och bjöd han på en liten morot :)  Jag orkade inte göra någonting mer, är helt enkelt för trött.
Men det är det som är så skönt när man har egen häst, man behöver inte stressa med att man måste göra en massa saker, för jag vet att zalle och jag har både imorgon, i övermorgon och resten av livet på oss!

Nej nu ska jag lägga mig i soffan och läsa, planerar inte att flytta på mig i första taget ifall ni undrar ;)

Kramar


Jag älskar dig! <3

Kommentarer
Postat av: ebba

Vad söt Zalle är :D

2010-04-18 @ 16:40:24
URL: http://extraebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0