Söndag 11 April

Hej hej,

Kom hem från stallet för ungefär en och en halv timme sen, har varit ute hela dagen :)
Blev en lugn pyssel dag, jag borstade och fixade med zalle och det tyckte han var väldigt skönt. Rejält skitig var han min lilla prins, han älskar ju att rulla sig och jag brukar låta han vara så smutsig han vill men ibland måste han tåla en ordentlig rengöring med ryktborsten ;)
Så det blev mycket pyssel, även i stallet. Vi städade en hel del och tvättade varje vrå kändes det som, fint blev det i alla fall!
Tog ner Zalle vid halv sju och gav han sin medecin, den lilla skurken har börjar att vägra äta den, igen! Så nu måste jag vakta honom som ett litet barn...

Nu är det dags att gå och göra i ordning allt för imorgon, det är ju ett viss lov som är slut och en viss skola som börjar..
*Suck*


We walk our own way..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0