Mest bus

Hej hallå!

Har inte blivit så mycket uppdatering de senaste dagarna, har inte haft så stor lust eller hunnit med.
Har i alla fall bara tagit det lugnt och varit långa långa dagar i stallet och firat påsk med familj och släkt.

Zalle mår hur som helst prima och allt fungerar fin fint. Igår var mamma och jag ute på prommenad i skogen och avslutade med att gå till ena sommarhagen där jag lekte lite med zalle. Jag tränade mest på att han skulle behålla koncentrationen och fokuset även fast vi var på en äng full av gräs, vilket inte alltid är det lättaste då bara ordet gräs får det att vattnas i munnen på min lilla ponny...
Men det gick jättebra och zalle var jätteduktig! Tränade även på kommandot "äta", alltså när det är ok för han att äta och när det inte är det, gick också super!
Han är så duktig!

Idag har jag varit väldigt trött och inte direkt haft någon ork till något så det blev inget seriöst gjort precis. Zalle och jag busade mest och sprang runt, urfåniga båda två men väldigt roligt hade vi i alla fall :)

Nu orkar jag inte skriva mer, ledsen att jag är så negativ men jag har verkligen varit lite halvt nere hela dan, tror det beror på vädret. Igå var det strålande sol och allt var toppen och jag fick riktiga framtids förhoppningar om att sommaren faktiskt kommer men så vaknar man idag och allt man ser är snö... Inte kul!
Men men, det är väl det som är april väder antar jag.

Hoppas på en bättre dag i morgon!




I want summer!

Kommentarer
Postat av: Manda

your not the only one that wants summer my darling :) <3

2010-04-05 @ 19:41:21
URL: http://mandapandaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0