I´m sorry...

Hej hallå!

Usch jag är jätteledsen för den extremt dåliga uppdateringen på denna blogg den senaste tiden. Vet inte riktigt vad som hände men jag hann inte riktigt med ett par dagar och sen har det liksom fallit lite i glömska att skriva.
Har varit lite upp och ner de senaste dagarna så det är också en av anledningarna.. Men jag får helt enkelt bättra mig!
Ni får också hjälpa mig att bättra mig genom att skriva vad ni vill att jag ska skriva om, vad är intressant att läsa? Vill ni se mer bilder? Skriv era tankar!

Nu är det dags för middag och sen plugg..

Kramar


Gammal bild men tror inte jag ahr visat den förut. Tycker väldigt mycket
om den! Så fint med ljuset och världens sötaste ponny!

Kommentarer
Postat av: Manda

Vilken super fin bild på Zalle :D Håller med dig om ljuset som lyser på honom :)

2010-04-27 @ 19:33:39
URL: http://mandapandaz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är roligast att läsa om dig & Zalle :D

2010-04-28 @ 10:26:57
Postat av: Madde

Håller med! det är jätte kul att läsa om dig och Zalle å era dagar... :)

och de thar varit intressant och roligt när du skivit om natural horsemanship.

kram

2010-04-28 @ 18:44:43
Postat av: Fia

Super söt bild på Zalle jag tycker att din blogg är jätte bra och rolig att läsa + alla fina bilde

2010-04-28 @ 19:03:23
URL: http://zinzana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0