Dåligt emma!

Ja det har varit väldigt dåligt på uppdateringssidan för min del de senaste dagarna..
Det har egentligen hänt en hel del och Zalle och jag har kommit frammåt med en hel del saker, men jag har helt enkelt inte orkar skriva. Inga nya roliga bilder har jag bjudit på heller, skäms på mig!

Idag är det i alla fall stallmöte så jag ska alldeles strax gå och get dressed och ta med mamsen och åka. Vi ska diskutera hur sommaren ska se ut med hagar och en massa sånt. Hoppas bara att alla kan hålla sig trevliga och överrens, stallmöten har annars en tendens att bli "tjafsmöten"... ;)

Zalle får ta det lugnt idag, hans hovar har växt otroligt mycket den senaste veckan och han har blivit väldigt öm så nu får han vila tills vi ska åka in och få dom fixade (vilket blir i veckan som kommer, så fort som vi kan få en tid)
Ska förmodligen ta och klippa honom en sista gången idag, pratade med veterinären och hon tyckte att vi skulle ta bort så mycket som möjligt eftersom att han inte fäller själv.. Så jag får ta under magen och mellan bakbenen också, men ryggen sparar jag och rumpan så att han inte behöver ha täcke på sig. Lilla ponny, om han bara kunde tappa pälsen själv så skulle han behöva slippa se ut som en dåligt rakad pudel..;)

Nej nu måste jag kila. Ha en trevlig dag allihopa (att det är sista dagen på lovet tänker vi inte på..)


Vi försökte ta julkort men zalle var mer intresserad av min mössa och att få
av den...:P

xP

Kommentarer
Postat av: Ellen

roliga bilder :) vi ses imorrn!

2010-04-11 @ 19:22:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0